tisdag 21 oktober 2008

Några kort till...

Nu tror jag att jag har fått kläm på det här med bloggen, har testat lite för att se hur man gör :), man lär sej av misstagen, så här kommer ytterligare några kort jag gjort tidigare i höst. Det första gjorde jag till mitt andra barnbarn som föddes för en månads sedan.









Stämpeln är Penny Black och en av dom första stämplarna jag köpte. Jag tycker den är såå söt.


Det andra kortet är ett grattis kort med en av Inkidos användbara stämplar. Fjärilen är QK Butterfly utstansad i ett lite silver aktigt papper.








Det var allt för idag.
Må så gott och ha en fortsatt bra vecka.


Kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad kul med din blogg! Du gör fantastiskt fina kort!!!!!!!!!!
Nu har jag lagt till dig i mina favoriter så jag kikar snart tillbax igen!!
Kramar i massor

Anonym sa...

Vilka toksnygga kort!!! Det med blomman var bara sååå snyggt.
Grattis till din blogg o lycka till.

Kram Susanne