fredag 31 oktober 2008

Äntligen fredag!

Ja, då var det äntligen fredag! Såå skönt! Och i kväll är jag ledig, jag jobbar ju varannan fredagkväll, så det är extra skönt. Det får bli en slapp kväll i TV-soffan!
Det har inte blivit så mycket pysslat i veckan men jag kan visa ett par beställningskort jag har gjort.



Här är det Magnolia igen och mönster pappret är Maja Design (igen), jag tycker dom är så härliga.



Pappret här är KaiserCraft och hängel stämpel målad med distresser.

Beställaren hade inga önskemål om färger eller motiv så dom är gjorda på vinst och förlust. Det är svårt när man inte har något att gå på och inte känner personen, men nöjd blev hon i alla fall.

Jag kan förresten tipsa om ett par härliga Blog candys. Kika in hos Camilla och Elina. Dom gör så mycket fint!
Ni skall veta att jag är jätte glad för alla goa kommentarer, det värmer så skönt nu i kylan!
Det var allf för idag, sköt nu om er och ha en trevlig Allhelgona helg!
Kram/Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack för de stärkande orden!!!! Jag kämpar på!!!
Lika fina kort i vanlig ordning!
Kram tillbax!

Anonym sa...

tusen tack för dina goa ord inne hos mej! De värmde i höstkylan! =D
Vilka toppenhärliga kort du gjort!
Såklart de kommer bli uppskattade!! =D
Trevlig helg på dej vännen å njut av din ledighet =)
Kram Petra