fredag 24 oktober 2008

Tack och några julkort

Jaha, då var det fredag igen då, sååå skönt, fast jag jobbar ju ikväll så det är inte helg ännu för mej :(.
Nu har ju min blogg varit igång några dagar och jag har fått mina första kommentarer. Tack snälla Zizzi och Susanne för dom gulliga kommentarerna, det värmer.
Idag tänkte jag visa några julkort, för några har jag ju ialla fall fått gjort.





På dom här två har jag använt stämpel från Magnolia. På det översta är pappret från Maja Design och på det andra är papper och textstämpel från Inkido. Jag har kommit på att jag inte har så många julstämplar så det blir lite tjatigt med samma stämplar hela tiden, så jag måste nog köpa några fler :).

Här har jag guldembossat en stämpel från Stämpelboden på vellum. Samma upplägg har jag användt på flera kort med olika papper och olika embossingpulver. Roliga och rätt lätta att göra.
Det var allt för idag.
Ha nu en bra helg och må så gott!
Kram
Tack för du kikar in!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort du gjort!
Det var kul att "träffa" dig på chatten. Vi ses kanske nästa söndag igen!

Anonym sa...

Många fina kort du gjort. Ser fram emot fler besök här ;-)

Anonym sa...

Säger det igen Lena; du gör fantastiskt fina stämningsfulla kort!!!! Vilka fina papper du använt dem gillar jag med!!
Kram på dig!

Gertrud sa...

Hej Lena , vilka fina kort. Jag är också ny i bloggvärlden och man blir så glad när någon hittar till bloggen. Grattis och lycka till. Jag återkommer. Kram Gertrud

Karolina sa...

Kul att du hittade till min blogg, nu kikar jag tillbaka lite. Vad fint du färglägger och visst är Maja Design papprena underbara.
På återseende.

Biggan sa...

Så välgjorda och snyggt komponerade kort!!

Anonym sa...

Helt ljuvliga julkort, vilken inspiration. Jag fastnade verkligen för det nedersta kortet, toksnyggt!

Trevlig helg!
Kram