lördag 22 november 2008

Äntligen!!



Äntligen har jag kommit till skott! Det var ju ett par veckor sedan jag uppdaterade, men jag har inte haft lust till varken det ena eller det andra. Jag har lite press på mej att jag skall göra en del julkort, men jag har helt enkelt inte fått till det. Jag har fastnat, men hoppas att det skall lossna lite för nu har jag i alla fall gjort några stycken. Det blir inte som jag vill men jag får väl försöka att inte ha för stora krav.

Ja, ja nog om det, jag kan visa ett av dom jag har gjort i alla fall.


Sen har jag faktiskt gjort en tändsticksask också, det har jag tänkt att göra fler men får se om tiden räcker till.




Nu skall jag ta en liten blogg runda och se om jag kan få tillbaka lite inspiration.

Ha det så bra alla ni där ute tack för att ni kikar in!

Må så gott och ha en fortsatt bra helg!


Kram/Lena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men! Det här var ju jättefint.
Tack för inspiration.

Ha en trevlig 1a advent, själv ska jag iväg och fira mamma som fyller år idag.

kram susanne

Anonym sa...

Både kort o tändsticksask, riktigt, riktigt snyggt!

Anonym sa...

Oj vad du har jobbat och jisses va mycket fint du skapat! Jag har precis inlett årets julkortstillverkning (sent som vanligt) och här på din blogg får jag mängder av inspiration, TACK! /Hal