torsdag 4 december 2008

Julkort....

Hur har ni det nu inför julen, stressa inte för mycket bara. Nu är jag nog klar med julkorten, dom jag har gjort är sålda och det blir nog inte så mycket mer, har ett par små grejer kvar att göra bara. Det har ju gått trögt att få det gjort så nu känns det rätt skönt. Det är ju inte meningen att man skall känna någon press på att pyssla för då blir det inte roligt. Nästa år skall jag nog försöka börja tidigare :)

Var i Borås i lördags och besökte Magnolia. Handlade lite :) grann naturligtvis, bl a några stämplar. Jag hade julkort som skulle lämnas i måndags så jag hann bara göra ett julkort med julstämpeln jag köpte och det blev så här. Tycker hon är så söt med sina paket. Har tänkt att använda den stämpeln till grattiskort också. Får kanske manipulera den lite :)

Pappret är Melissa Frances, tyckte det var så vackert. Det blev lite annorlunda i färgerna mot vad jag brukar göra.

Jag hade ett grattiskort att göra också och köpte en ny stämpel till det. Jag tror att den kan vara användbar till mycket. Så här blev
det kortet.
Camilla, Dt för Magnolia satt och demade hur hon färglägger, så jag har färglagt lite annorlunda på dom här korten, fick lite tips av henne och blev rätt nöjd med resultatet. Det är kul att prova på lite annat då och då och se hur andra gör.
Nej nu skall jag snart i väg till jobbet så det är nog dax att äta lite.
Ha det så bra allihop därute och försök ta det lite lugnt inför julen så ni inte är alldeles slut på julafton. Det är lätt att säga till andra, skall försöka följa det själv också:)
Kram till er alla och tack för alla gulliga kommentarer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Även jag är så gott som klar med mina julkort! Började med dem bara för en vecka sedan så de blir allt annat än så magnifika som dina, men känner mig ändå nöjd... Jisses, vad fina dina kort är! Märkligt trots allt att man (läs: jag!) aldrig lär sig att börja i tid... Man vet ju exakt när julen kommer...varje år! :-) /Hal

Anonym sa...

Jättefina kort.
Kul att se dig utanför Allum.
Ha en god jul! Här har inte hänt nåt ännu!
Kram

Anonym sa...

Hur fina kort som helst.

God Jul & Gott Nytt År till dig från mig.

Kramar Susanne